تعمیم وکاربردقضیه انستروم وکیکیا

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سمنان - دانشکده ریاضی و کامپیوتر
  • نویسنده حمیده صادقی
  • استاد راهنما محمود بیدخام
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

این پایان نامه شامل سه فصل است در فصل اول باتعاریف نمادها وقضیه های مورد نیاز در فصل های بعد آشنا می شویم.در فصل دوم که شامل سه بخش است در بخش اول قضیه های مقدماتی که در حقیقت تعمیم های اولیه ای ازقضیه انستروم-کیکیا هستند می پردازیم دربخش دوم کرانهای ضمنی رابرای چند جمله ایهای حقیقی بیان می کنیم ودر بخش سوم کرانهای سریع را برای چند جمله ایهای حقیقی بیان می کنیم. درفصل سوم که شامل دوبخش است در بخش اول کرانهای سریع را برای چند جمله ایهای مختلط بدست می آوریم ودر بخش دوم کران های ضمنی را برای ریشه ای چند جمله ای های مختلط بدست می آوریم

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تعمیم و خواص قضیه انستروم-کیکیا

بنا بر نتیجه اساسی جبر هر چندجمله ای غیر ثابت و از درجه n ; دقیقا دارای n ریشه (نه لزوما برابر ) می باشد . این قضیه فقط وجودی است به عبارت دیگر اطلاعاتی در خصوص مکان ریشه ها بیان نمی کند ; در این پروژه تلاش می شود ریشه های چندجمله ایهای حقیقی و مختلط ;همچنین سریهای توانی با ضرایب حقیقی و مختلط مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد.

15 صفحه اول

فاکتوریل تعمیم یافته

تابع فاکتوریل با استفاده از مفهومی به نام p-ترتیب، به زیرمجموعه حلقه اعداد صحیح تعمیم پذیر است. هدف این نوشتار، آگاهی دادن از چگونگی این تعمیم است. در پایان به مفهوم ایدآل فاکتوریل در حوزه های ددکیند اشاره خواهد شد.

متن کامل

تعمیم جدید توزیع وایبول

در این مقاله توزیعی جدید بر مبنای توزیع وایبول ارائه  می‌شود. این توزیع دارای سه پارامتر است که نرخ شکست‌های صعودی، نزولی، وان شکل، تک‌مدی و صعودی نزولی صعودی را شامل می‌شود. سپس خواص  توزیع مورد بررسی قرار می‌گیرد آنگاه با استفاده از یک مجموعه  داده واقعی ویژگی‌های آن با برخی از تعمیم‌های توزیع وایبول مقایسه می‌شود.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سمنان - دانشکده ریاضی و کامپیوتر

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023